kolmapäev, 26. september 2007

2 uut raamatut

On ilmunud 2 raamatut - Heegeldatud äärised ja kaunistused ning Lihtsad kootud sokid.

Esimene neist on selline 200 heegeldatud ruutu-stiilis raamat. Raamatu alguses on paljude lihtsate ääriste, poortide, pitside jne õpetused, seejärel oli vist 5 projekti, kus neid esimeses osas toodud kaunistusi on kasutatud ja lõpuks üldosa heegeldamise põhitõdedest (kui ma nüüd midagi sassi ei aja, nägin ma seda raamatut ju viimati kas veebruaris või märtsis). Kätt südamele pannes võin lubada, et selles tõlkes on väga palju vähem vigu kui originaalis ;) Kuna õpetused on lühikesed ning pildid suured ja selged, siis oli vigu lihtne märgata. Imelik, et originaali neid nii palju oli lastud. Sellest raamatust on pärit narmasääris ja nööp, mida ma oma seljakoti juures kasutasin.

Teine raamat on kootud sokkidest. Minu arust on raamatu pealkiri pisut eksitav :) Nimelt on enamus sokke selles raamatus kootud kahel vardal ja hiljem siis õmblusega ühendatud. Ja õmblemine ei ole ju mitte lihtne :) Mõned ringselt kootud sokid, mis raamatus on, on kootud nelja vardaga. Ühtki viie vardaga kudumise õpetust seal ei ole. Kui oled kogenud kuduja, ei ole nende sokkide viie vardaga kudumine tõenäoliselt probleem, eks lihtsalt rida-realt kirjutatud õpetusi on tüütum jälgida.

Sildid:

4 Comments:

At 12:15 PM, Anonymous Anonüümne said...

Jõudu järgmisteks tõlketöödeks!

 
At 11:23 PM, Anonymous Anonüümne said...

:) Sokiraamat tuleb kindlasti minu riiulile, sest üks õps peab ju teadma erinevaid variante, et oma õpilastele parim välja valida.
Olen endas viimasel ajal uue joone avastanud - vaatan käsitööraamatutest tõlkija nime :) Ja kui tead, kellega tegu (kuigi vaid interneti avaruste kaudu) siis ka usaldus sisu suhtes olemas ;)
Jõudu Sulle!

 
At 12:04 AM, Blogger Aet said...

Aitäh teile! :)

 
At 11:04 PM, Blogger Riinukas said...

ma vaatasin poes seda heegeldamise raamatut, aga panin tagasi kuna oli õpetustega ja ühe varasemaga on mul kurb kogemus, aga ilmselt ma siiski ostan selle ja edspidi kontrollin raamatu lehitsemisel ka tõlkija nime.
edu! ootan juba uusi huvitavaid raamatuid:D

 

Postita kommentaar

<< Home