reede, 20. oktoober 2006

Valmistun sügiseks ja talveks vol 2

Kudusin pojale mütsi ja kinnaste juurde lõpuks ka sobiva sallkrae. Lõngaks 7 Veljestä Moni Raita, vardad nr 3. Kõik need asjad on kootud ühest tokist, mis oli vist 150 grammine, õige natuke jäi lõnga üle ka. Kui varasemalt olen sallkraed kudunud nii, et rinna- ja seljapealne tükk ei ole omavahel õlgadelt ühenduses, siis sel sügisel olen kudunud ringselt. Edaspidi ma seda siiski enam ei tee. Lihtsam on sallkraed sättida ainult eest ja tagant, neil ringselt kootud sallkraedel tuleb lisaks sättida ka õlgade pealt, kui jopet selga paned ja see on minu arust tüütu.
Lisaks olen valmis saanud ka tütre talvise mütsi, millel sallkrae kohe küljes. Kasutasin juba enda poolt varemgi kasutatud õpetust - kudusin välimise mütsi, korjasin silmused varrastele ja kudusin sisemise mütsi, korjasin silmused varrastele ja kudusin mütsi külge sallkrae ka. Seekord kasutasin mustriks Koekirjade piiblis ilmunud korv-ja ripsmustrit (lk 60). Lõngaks erinevat värvi Novita Woolid, vardad nr 3.

10 Comments:

At 2:44 PM, Blogger Maret said...

Lahe müts. Saan ma õigesti aru, et müts kahekordne?

 
At 3:18 PM, Blogger Aet said...

Müts on kahekordne jah, ühekordne oleks talvel liiga õhuke ja kahekordsest lõngast kududa mulle üldjuhul ei meeldi.

 
At 7:50 PM, Blogger Krentu said...

Ilus ja praktiline müts. Laps ka nunnu :)

 
At 9:04 PM, Blogger Koduhaldjas said...

kuule, väga ilus müts lapsel ning oluline, et istub ka parajalt peas.tihti on ju seda tüüpi mütsid laste peas nagu auguga torud.
salomoni sõlme sain selgeks, nüüd tean mida järgmiseks õppida võiks. aga kahtlen kas püsivust jagub, see vähe pikem nokitsemine.

 
At 1:58 PM, Blogger Aet said...

Nii nii, Koduhaldjas, räägi välja, mida sa järgmisena õppima hakkad?
Seda auguga toru :) efekti ma olen püüdnud vältida jah :)

 
At 5:42 PM, Anonymous Anonüümne said...

Kallis Aet, oleksin ääretult tänulik kui Sa õpetaksid ka mind sellist toredat mütsi tegema. Olen otsinud oma beebile analoogset mütsi poodidest, kuid ei ole leidnud. Ei soovi sellist a'la auguga toru ja lisaks veel akrüülist.
Jätan on e-maili: katlinkruusoja@hot.ee

Ette tänades ja ilusat sügist soovides,
Kätlin

 
At 1:50 PM, Blogger KK said...

Väga nunnu:)

 
At 7:57 AM, Anonymous Anonüümne said...

väga ilus ja praktiline müts. Peaks ka midagi sellist proovima aretada :)

 
At 8:00 PM, Blogger Anneli said...

Laps kui nukk! :) Armas!

 
At 11:45 AM, Anonymous Anonüümne said...

Tere!
Olen suures vaimustuses Sinu kootud tuukrimütsist.
Kas oleks võimali, et Sa õpetaksid seda mütsi ja sallkraed ka kuduma. See kuidas neid ühendada, on Sul kenasti ja arusaadavalt kirjas.
Oleksin äärmiselt tänulik!

Tervitades,
Väike käsitööline
Alis
alliliis@hot.ee

 

Postita kommentaar

<< Home