reede, 8. veebruar 2008

Minu salarätikud

Oli see vist juba eelmise aasta sügisel, kui ma esimese neist kolmest rätikust/sallist valmis sain. See valge siis, mis nüüd koos juhendiga ka värskes Käsitöö numbris on. Kootud peenvillasest Ogre lõngast varrastega nr 2,5. Mõõdud 140 x 72 cm. Selle rätiku pits on kootud nii, et rätiku otstes tervanurki ei ole.

Esimene tähelepanelik - Muhv - jõudis juba tähelepanu juhtida sellele, et ajakirjas on skeemil viga. Aitäh Muhv!
Vabandame kõigi nende ees, kes rätikut kuduma hakates sellega silmitsi peavad seisma.

NB! 37. rea 6. silmus peaks kokkukudumise asemel olema lihtsalt parempidine silmus (sama ka rätiku keskel), st rida peaks algama samamoodi nagu 17. rida.
41. rea 7. silmus peaks olema parempidise silmuse asemel õhksilmus (sama ka rätiku keskel), st rida peaks algama samamoodi nagu 21. rida.

Sama mustri järgi kudusin ma ka ühe Haapsalu salli. Ka see on kootud peenvillasest lõngast (mitte Orge, vaid mingi väga vana kodus olnud lõng), veinipunasest, varrastega nr 3. Üle ma seda kahjuks ei mõõtnud ja enam mul teda kodus ei ole, seega enam mõõta ei saagi. Aga ma koon varsti uue sellise :)


Kolmandaks on taaskord kolmnurkne rätik sama mustri järgi. See on emale sünnipäevaks tehtud :) Kootud Jõgeva villasest lõngast varrastega nr 4. Mustrikordi kudusin 9 (valgel rätikul oli 11). Mõõdud on rätikul u 184 x 92 cm. Erinevalt valgest rätikust kudusin pitsi nii, et rätiku nurgad on teravad.

Sildid:

6 Comments:

At 2:55 AM, Blogger Muhv said...

Väga ilus rätik, ma kohe armusin sellesse mustrisse :) õnneks on muster nii loogiline, et pole raske taibata, kuidas ta korduma peaks. eks tegijail juhtub ikka. ma teen olude sunnil pisut jämedamast lõngast (Novita Floricast - vaja lihtsalt kiiresti valmis saada), aga tahan kindlasti ka sellisest peenest lõngast teha, võrratu muster, aitäh!

 
At 9:54 AM, Anonymous Anonüümne said...

Tõesti väga ilusad!

 
At 10:33 AM, Blogger KK said...

Väga kenad rätid on!

 
At 7:06 PM, Blogger Mari-Liis said...

Väga ilusad!

 
At 3:10 PM, Blogger Maret said...

Hmm ... mul ka mingi rätikute armastushoog peal :P. Väga ilus. Juba tudeerin, et isegi järele proovida.

 
At 11:38 AM, Blogger Aet said...

Aitäh :)
Jah, mul selle mustriga ka mingi armumise värk vist, ega ma tavaliselt ikka ühe mustriga mitut asja ei viitsi teha :)

 

Postita kommentaar

<< Home