reede, 1. veebruar 2008

Kodu kauniks vol1

Eelmise aasta juulis pakkus Mann välja, et 2008. aasta võiks olla kodu kaunistamise aasta. Mulle see mõte meeldis :)
Kuigi ega ma midagi väga originaalset ja põnevat ei kavatse teha, on siiski mõned asjad, mida ma koju tahaksin/vajaksin, seega väga tänuväärne üritus :)
Minu jaanuari panus on siin - uued pajalapid. Sinine ja oranž värv on valitud köögi värvide järgi, seinad on meil oranžid ja kapid sinised. Lõngaks oli mingi maavillane (oli see nüüd Raasiku või Jõgeva, no ei tea, kui olen vihi keraks kerinud, on lõngavöö kohe kadunud ja minul meelest läinud, mis lõng oli). Koekirja olen ma juba varemgi pajalppide tegemiseks kasutanud, on selline mõnusalt paks - ühed ruudud kahekordses koes (üks pool oranž ja teine sinine) ja teised ruudud ripskoes (üks rida oranž ja teine sinine). Selle koekirja leiutasin kunagi ühe pildi järgi, mille Helen aegade alguses kudumislisti saatis. Ta ise leiutas ka pildi järgi, kui ma õigesti mäletan, kuid tegi seda pisut teistmoodi. Pärast kudumist (nr 5 varrastega) panin pajalapid pesumasinasse ja vanutasin need 90 kraadi juures ära.

Sildid:

4 Comments:

At 6:30 PM, Blogger Elsa said...

Mina panen osadele vihist keritud lõngadele päris keskele selle villavöö (või selle jupi). Siis selgub ootamatu tore-avastuse puhul vähemasti lõnga otsa saades, mis ta selline oli...

 
At 7:38 PM, Blogger Aet said...

See on hea mõte :)

 
At 8:59 PM, Blogger Terje said...

Nii ilusad pajalapid. Lahe muster. Oranzi värvi osas ma nüüd ei tea, ma näen seda küll kollasena, oled sa ikka kindel?

 
At 10:08 PM, Blogger Aet said...

Olen ikka :) Oranž oli masinast välja tulles küll palju heledam, aga endiselt oranž :)

 

Postita kommentaar

<< Home