esmaspäev, 19. november 2007

Pink (õieti küll Green) Frosting

Kudusin, harutasin, kudusin, heegeldasin, harutasin ja valmis ta saigi :)
Muster: Inerweave Crochet Spring 2006.
Lõng: Emmebi Baby Fresh (kulus 4 tokki ehk 200 g).
Vardad nr 3,5 ja heegelnõel nr 3.
Pildi peal meeldis mulle originaalmuster väga, kuid pärast googeldamist leidsin mõned pildid valminud töödest ja nende pealt seda pluusikest vaadates sain aru, et õlgadele ma seda heegeldatud osa ei tee, üleminek kootud osale oli minu jaoks liiga järsk. Kudusin hoopis. Kehaosa tegin lühema kui juhendis ette nähtud, vastasel korral oleks topi kõige peenem koht jäänud mulle puusadele, ma ikka tahtsin seda keskkohale. Edasi kõik pitsid-satsid. Need tegin küll pisut vähem satilisteks kui originaalis, kuid ikkagi tundus ülemine liigne. Pildi peal ilus, aga minu seljas mitte. Ja varrukapitsi tegin ka valmis, aga harutasin ikkagi ära. Kuigi lõng on imepehme ja mõnus, tundusid mulle need "varrukad" liiga jäigad ja ei hoidnud need üldse hästi. Nii tuligi lõpuks selline lihtsam variant kokku. Nüüd ma muidugi vaatan, et oleks võinud need mustriribad juba algusest alata, aga harutada ma enam ei viitsinud :) Nii jääb see siis järgmist suve ootama :)

Sildid:

2 Comments:

At 9:25 AM, Blogger Unknown said...

imekaunis!
pole ammu su bloogi piilunud ja mis ma nüüd näen - üks asi ilusam kui teine :)

 
At 1:39 PM, Blogger Aet said...

Aitäh, Mann :)

 

Postita kommentaar

<< Home