esmaspäev, 17. september 2007

Extreme makeover vol4

Siin on siis neljas nukk, mille ma lasteaiast olen toonud ja millele ma uued riided olen kudunud-heegeldanud.
Enne...
Sellise nuku sain lasteaiast. Pean ütlema, et see on kõige imelikuma kehaga nukk, mida ma elus näinud olen.
Pärast...
Sellise nuku viin täna õhtul lasteaeda tagasi. Nukk sai endale heegeldatud body (mis algselt oli küll tehtud päris-beebile, kuna aga tahtjaid ei olnud ja nukule just paras suurus oli, siis saigi nukule), kootud püksid, mütsi ja papud. Lisaks vanaemaruudu mustriga tekike, mille heegeldasin üsna lühikestest lõngajääkidest-juppidest, millega midagi asjalikku enam peale pole hakata, kuid ära ju ka ei raatsi visata (kooner nagu ma olen) :P

Sildid: ,

2 Comments:

At 8:55 PM, Blogger KK said...

Nii armsad asjad! On sul ikka viitsimist.

 
At 11:07 PM, Blogger Terje said...

Mul ka selline tekihakatus :) Ükski lõngajupp raisku ei lähe. Javeel lühemaid jupakaid saab mänguasjade täidiseks koguda.

 

Postita kommentaar

<< Home