kolmapäev, 27. juuni 2007

Nööbid

Fimoga mängimise tulemusel on mul nüüd hulk nööpe. Tegelikult on palju pärleid ka, aga viimased ootavad eheteks saamist, nii et neid näitan kunagi hiljem. Enamus fimotöödest on tegelikult untsu läinud projektid, esiteks ei tule enamus kunagi sellised, nagu ma endale olen ette kujutanud ja teiseks osutusid mõned fimod läbipaistvateks (saada veel mees poodi, eksole) ja mina loomulikult ei märganud midagi enne, kui panni ahjust välja võtsin. Sinistel nööpidel oli enne ahju panekut nt ilus erekollane südamik, aga pärast küpsetamist enam ei olnud. Aga eks ma teinekord tean paremini. Loodetavasti :)

Sildid:

3 Comments:

At 4:23 PM, Blogger Anneli said...

Väga šefid nööbid! :)

 
At 11:08 AM, Blogger KK said...

Nii ilusad nööbid!!!

 
At 6:38 PM, Blogger Egater said...

Oi need rohelised on armsad :) Teised muidugi ka :)

 

Postita kommentaar

<< Home