teisipäev, 22. mai 2007

Veel fimot ja traati

Ega siin kirjutada polegi midagi, näitan veel pilte tehtud ehetest.
See oli esimene fimopärlitest ja klaashelmestest tehtud komplekt. Tegin selle emale.












Veel üks kaelavõru eelpainutatud traadil












Selle kaelaehte tegin nii, et keerutasin traati ja tõmbasin hiljem laiali, näeb välja nagu vedru siis












Traadist heegeldatud kaelakee











Klaashelmestest ehted
























Veel mõned komplektid Fimost



































Sildid:

6 Comments:

At 2:57 PM, Blogger Terje said...

Nii kenad, eriti meeldivad mulle need alumised kaks.

 
At 4:47 PM, Blogger Unknown said...

tore, et tagasi oled! ja veel millise pagasiga :)
mu eriline lemmik on viimane kee

 
At 9:25 PM, Anonymous Anonüümne said...

täiesti võrratud fimokeed! ma ei suud aküll lemmikut välja valida, kõiki vahtisin suu ammuli ja nina vastu lina :)

 
At 12:39 PM, Blogger Egater said...

Võrratu on see mustakirju ja viimane kee. Olen siiani kõiki selliseid asju õlakehitusega vaadanud, aga need tõesti vangistavad pilgu ja mõtte!

 
At 1:52 PM, Blogger Aet said...

Aitäh teile! :)

 
At 11:45 PM, Blogger kaaren said...

Jumalik! Tillukesed kirjud helmed lausa meelitasid ennast l2hedalt uurima. J2lle 1 asi, mida ma hakkan pidama Sinu, tundmatu meister, erilisex & ainukordsex v6imex.

 

Postita kommentaar

<< Home