laupäev, 6. jaanuar 2007

Uus aasta, uued tuuled

Nagu Terje juba kirjutas, käisime kolmapäeval koos Eleniga (kellele ma veel avalikult ei olegi tänu avaldanud selle suurepärase kingituse eest, mis ta mulle jõulude ajal tõi - suure kotitäie lõngu :) AITÄH AITÄH AITÄH :)) Kai juures, kes õpetas meile pottide-pudelite kaunistamist - värvisime, lakkisime, paigaldasime salvrätikuid. See oli nii tore ja seltskond oli tore ja sealtmaalt läks mu aasta juba palju paremaks, kui see enne seda oli olnud :) Minu proovitööks sai salvrätikuga kaetud karp (algselt oli salvrätik ainult kaanel, karbi värvisin ja krakleetasin, aga täna panin karbile ka ikka salvrätiku, see tundus antud juhul paremini sobivat).
Eile käisime Vunderis, kus Terje aitas mul kõike vajalikku kokku osta - värvid, lakid, pintslid, salvrätikud. Ja öösel kell 12 ma siis võtsin ühe vana A Le Coqi pudeli ja pintseldasin selle krakleelakiga kokku ja kuivatasin fööniga ja värvisin kollaseks. Hommikul rebisin natuke salvrätikult luuderohtu, panin pudelile ja lakkisin üle.
Täna ostsin Prismast lillepotte ja veel mõned salvrätikud ja ehk saan õhtul aega veel mõned pudelid-potid üle võõbata. See on ikka ütlemata tore tegevus! :) Ja nii kiiresti saab valmis. Ja on hea vaheldus nendele kiiretele asjatoimetustele, mis tegelikult tegemist tahavad. Aga küll ma kõigega hakkama saan, sest pere on haigustest paranemas, tuju on parem, elu ilusam. :)
Edit: näe nüüd, ühe olulise asja jätsin ikka ütlemata. Nimelt tahtsin tänada Heidit, tänu kellele mul asja vastu huvi tekkis. Varem olin küll näinud pilte siit ja sealt, aga kordagi ei tekkinud tahtmist ise proovida (isegi Käsitöö esimeses numbris oli artikkel salvrätitehnika kohta, mis mul küll alguses täiesti märkamata jäi). Aitäh Heidi!!! :)

Sildid:

6 Comments:

At 5:48 PM, Blogger Elku said...

Vot need sinu salvrätikud on tõsti vahvad, kas need on ka Vunderist? Nii raske on leida pilte, mis mulle meeldiks...

 
At 8:10 PM, Blogger Aet said...

See, mis karbi ümber läks on Tiimarist, aga pudeli peal olevad luuderohud on Vunderist - seal oli miski pakk erinevate just motiivideks sobivate salvrätikutega.

 
At 11:09 PM, Blogger Asja said...

Lahedad pudelid tulid. Mulle see tehnika ka meeldib, kuna saab suhteliselt kiiresti ja ilusaid asju valmis teha. Minul kodus pea kõik lillepotid niimodi ära kaunistatud.

 
At 9:04 AM, Anonymous Anonüümne said...

ilus pudel. mul on alati probleem kui külalised toovad õiekesi mis ei sobi ühtepatta panna. peaks tegema portsu kokkusobivaid pudeleid-purke, mis neid ühendab. jälle üks ideeseeme saadud, tänud!

 
At 4:47 PM, Anonymous Anonüümne said...

paistab väga põnev tehnika. väga lahedad pudelid on! tahaks ka proovida.

 
At 11:51 AM, Blogger Terje said...

Hakka või ka õlut jooma:)

 

Postita kommentaar

<< Home