esmaspäev, 29. jaanuar 2007

Minu Haapsalu sallid

Lõpuks ometi on siis kõik tähtsad üritused möödas, mille tarvis ma oma Haapsalu salle suures saladuses hoidsin. Juba eelmise aasta oktoobris hakkasin ämma ja ema sünnipäevadeks valmistuma (käisin Kirju Kummuti poolt korraldatud kursusel), ämm sai nüüd jaanuari alguses 65 ja ema jaanuari lõpus 55. Kursuselt saime kõik kaasa ka u 100 g peenvillast lõnga, millest minul jätkus terveks ämma salliks ja ema salli keskosaks, alles äärepitsi jaoks pidin uuest kerast lõnga võtma (õnneks oli Terje mulle seda juba varem toonud).
Mõlemad sallid said kootud varrastega nr 2,5. Sallide mõõdud on u 55 x 165 cm (mõned sentimeetrid siia-sinna).
Sallide mustrid on Leili Reimanni raamatust "Pitsilised koekirjad" (1986), ämma salli muster nr 136, ema salli muster nr 184.
Nüüd tuleb ennast kokku võtta, et ka enda sall valmis teha :)

Sildid:

7 Comments:

At 10:56 AM, Blogger Maret said...

Uhked sallid :)

 
At 11:55 AM, Blogger Terje said...

Sul on ikka tõeliselt korrektne viimistlus ja millised täpsed nurgad!!! Ei väsi imetlemast.

 
At 12:07 PM, Blogger Kajakas said...

eriti vägevad sallid, tõsiselt. peaksin vist oma pooliku junni ka kusagilt välja otsima :(

 
At 8:38 AM, Anonymous Anonüümne said...

Superilusad :) Ma just osalen ka sellel kursusel. Keskosa valmis ootan äärte tegemise õpetust. Loodan, et minu sall pooltki sama ilus kui sinu omad :)

 
At 1:45 AM, Anonymous Anonüümne said...

väga kaunid. see ema salli muster on nii ilus, et mul on kange kiusatus oma pooleliolev sall üles tõmmata ;)

 
At 10:17 AM, Blogger Agnes said...

Kas sa kudusid pitsi külge või õmblesid pärast?

 
At 10:57 AM, Blogger Aet said...

Kudusin pitsi kohe külge, nii nagu meie õpetaja Hilja Aavik meile õpetas :)

 

Postita kommentaar

<< Home