teisipäev, 12. detsember 2006

SKS - sain kingituse salasõbralt

Oli see reedel, kui mu salasõber mind kiusas ja ütles, et paki teele pani? Terve nädalavahetuse Viljandis muudkui närisin küüsi, et kes ja mis ja millal :) Esmaspäeval olime lastega kodus, kuna mõlemad haiged :(, köhivad hirmsasti, täna veel hullemini kui eile, palavikku õnneks pole. Nii et hommikul ma postkasti juurde ei jõudnud, küll aga õhtul, kui võtsime ette poeskäigu. Leidsingi postkastist teatise ja läksime loomulikult enne poodi postkontorist läbi. Täna ootasin, et saaks ilusatest asjadest päevavalguses ilusa pildi, aga mida pole, see on valgus :(
Aga paki sisust - seal oli kaks pakki teed (Lumekuninganna ja Talverapsoodia), väike šokolaad (millest ma vaevu-vaevu suutsin eemale hoida, aga tahtsin ju pildile saada) ja lisaks hüpersuper ilusad mõnusad sall ja kindad :) Kindad tegid kohe käed soojaks, nii et praeguse ilmaga nendega veel käia ei saa, aga eks nad ongi külmaks talveks mõeldud :) Ja sall - see on nii geniaalne! Just sellist mul vaja oligi! Sallidega on mul suht pahasti, mulle tegelikult meeldivad pikad sallid, mida saaks mitu korda ümber kaela keerata, aga selliseid on jube tüütu ju teha ja kui neid ümber kaela keerutada, siis hakkab kiiresti palav ja tegelikult ei kannata ma suurt pundart ümber kaela. Sellel sallil on olemas kõik pika salli positiivsed omadused ja puuduvad kõik negatiivsed. Geniaalne, nagu ma juba ütlesin! Põhimõtteliselt siis tegu salliga, mis koosneb lõngaribadest, mida hoiavad koos heegeldatud paneelid, millest need lõngaribad on läbi põimitud. Ja see värv - nii ilus oranž! Ja lõng - nii armas karvane! Ma olen väga väga õnnelik selle kingituse üle! :)
Pakis oli ka kiri, mis aitas mind minu detektiivitöös, lisaks ka õige saatjanimi. Pikk nimekiri, järjest nimede välistamine, väike guugeldus, lisaks piisikene kõrvaline abi ja kinnitus mu kahtlustele (aitäh, Elsa ;)) ja salasõber sai tuvastatud :) SUUR SUUR AITÄH SULLE!!! Tuleb välja, et me mõlemad oleme Viljandist pärit? :)
Ega ma teile veel ei ütle, kes mulle kingituse tegi, te peate ikka ise ka vaeva nägema ;)
Minu tehtud kingitus on ka juba ammu kohale jõudnud ja avalikuks tehtud. Kudusin Egaterile mütsi ja kindad, varjutehnikas. Väga väga pabistasin, sest võõrale inimesele mütsi teha on ikka väga keeruline, ma ei saa enamasti endalegi mütsi tehtud, kuna ükski ei sobi mulle, mis ma valmis teen. Istusin ikka päris kaua pilte uurides ja erinevaid mütse Egateri peas ette kujutades :) Loodetavasti tegin õige valiku.

5 Comments:

At 3:28 PM, Anonymous Anonüümne said...

Kingituse tegi Tutsbert?

 
At 3:29 PM, Blogger Egater said...

assaa, kui vahva :) kohe tuli silma ette, kuidas sa võisid neid mütse mulle pähe kujutada :)

 
At 5:17 PM, Blogger Aet said...

Näh, Juuli, nii ei tohi :) Mina pidin nii palju nuhkima ja sina kohe tead :)
Tõsi ta on, et Tutsberti ma selle kena kingituse saatmises "süüdistan" :) Veelkord tänud!

 
At 12:13 AM, Anonymous Anonüümne said...

Ega minagi muud moodi tea, kui vaatasin, kes on teatud grupist teatanud oma paki teele saatmisest viimastel päevadel! Kõik oli ainult oletus!:)

 
At 10:03 PM, Anonymous Anonüümne said...

Nii ma ka juba täna arvuti taga, see detsembritrall... Tore, et paki kätte said ja veel mõnusam on kiidusõnu lugeda :) Küll ma otsisin naturaalsemat lõnga, mis oleks särtsakat karva oranž, no ei leidnud. Loodan, et kunagi tulevad ikka need külmad ilmad ka ning et kindad siis ka veel soojad tunduvad). Põhikingina oli ikka sall, kindad olid lihtsalt lisand ;) Ja loodan, et tee sobib ka soojemate ilmadega :D
Ja veel, kahjuks pean tunnistama, et salli idee on näpatud töökaaslase kaelast, kes ostis originaali piiri tagant. A sinu oma näeb ikka totaalselt erinev välja.
Hea et sa pilti tegid, sest mul tuli see alles postkontorist koju tulles pähe :)
Olen Viljandist jah (küll ma nuputasin, kuidas sa minu paki kaudu Elsani jõudsid, aga ikka välja mõtlesin :P)
Kui sa oleksid eelistanud midagi naturaalset ja klassikalist, siis osa süüd, et sa seda ei saanud, ajan Elsa süüks :P

 

Postita kommentaar

<< Home