reede, 1. detsember 2006

Rehepapp

Ärge nüüd palun valesti aru saage, ma ei hakka siin raamatut lahkama, kui ma nüüd päris aus olen, siis pean hoopis tunnistama, et pole seda raamatut kunagi lugenud ja ei tea sellest midagi. Ürituses 12 kotti oli lihtsalt selline teema novembriks - Rehepapp. Algul võttis see teema ikka täitsa kukalt kratsima, ohkasin kergendunult, kui teema ingliskeelset nimetust nägin - Folklore. Mul oli juba mõte kõik täitsa olemas, et teen rahvusliku koti, hakkasin mustritki üles joonistama, aga siis rääkis mees mulle kratist. Kratt olla selline suvalistest asjadest kokku pandud olevus olnud. Mulle kargasid kohe silme ette mu proovilapikesed, millest saaks koti kokku panna, mis nad ikka niisama kasutult kapinurgas seisavad, ära ei raatsi ma neid ju nagunii visata. Ja nii mu novembrikott siis sündiski. Hulga lappe sain ära kasutada, suurem hulk jäi muidugi alles, aga tühja sest, küll ma nendega ka kunagi midagi teen.

Flickris näeb rippuvat kotti ka.

7 Comments:

At 4:14 PM, Blogger Anu said...

täitsa tore kott, pisike händ ka kratil taga:)

 
At 5:08 PM, Anonymous Anonüümne said...

Mõnus kratt-kott:)
Kui "Rehepappi" ei loe, ega siis suurt millestki ilma ka ei jää. Eestlaste kratilembusest ja rehepaplusest paremaidki raamatuid.

 
At 8:22 PM, Blogger Krentu said...

väga vahva!

 
At 8:51 PM, Anonymous Anonüümne said...

tõeline krati kott :D

 
At 8:55 PM, Anonymous Anonüümne said...

hästi äge kott ja täpselt teemasse!

 
At 10:56 PM, Blogger KK said...

Vägalahe!!!

 
At 3:34 PM, Blogger Aet said...

Suured tänud teile! :)

 

Postita kommentaar

<< Home