pühapäev, 3. detsember 2006

Glaistig

Glaistig on minu uus müts, muster on pärit netiajakirjast The AntiCraft. Juba kevadel käis mul peast läbi mõte, et mul võiks olla üks palmikutega müts. Küll ma otsisin sobivat mustrit, aga ei leidnud, siis püüdsin ise midagi leiutada, aga nende proovilappidega ei olnud ma teps mitte rahul ja need kuulusid kõik harutamisele. Kudusin siis suve hakul endale kevad-sügiseseks mütsiks lihtsa rullservaga mütsi, mille valmides kahjuks selgus, et see mulle kohe üldse ei sobi. Kuna nüüd sügis nii pikalt kestnud on ja mul peale villaste mütside midagi kapist võtta polnud, kerkis soov endale kevad-sügismütsi teha taas päevakorda. Juhuslikult sattusin The AntiCraft lehele ja nägin seal üht kena rohelist mütsi, ilusate üldse mitte traditsiooniliste palmikutega ja see müts meeldis mulle väga. Mõeldud-tehtud. Kudusin mütsi nr 4 varrastega, kuna tundus, et õpetuses ettenähtud varrastega oleks müts tulnud liiga suur, kuid kui müts valmis sai, läks see pähe ainult tütrele (harutada ma seda mütsi ei raatsinud, kui juba üsna alguses nägin, et see mulle väike tuleb). Võtsin siis uue lõnga ja ettenähtud vardad nr 5 ning tegin teise mütsi veel - see sai paras ja mis kõige tähtsam, mulle meeldis see minu peas (meeldib siiani :)). Seda, kui palju lõnga täpselt läks, ma ei tea, kuna mõlemad puuvillased lõngad olid second hand´ist ostetud ja kerasse keritud ja sildid (kui nad kunagi ka olid) ammu kadunud.

Poja peas on kadripäevaks kootud parukas, Hallowig, seda oli vaja kadripäeval, kui kõik poisid pidid lasteaias olema riietatud Kadrideks ja sellise soenguga oli siis meie Kadri (ma tegelikult õmblesin talle kiiruga seeliku ka, aga see ei ole näitamist väärt :P).

2 Comments:

At 7:49 PM, Anonymous Anonüümne said...

oi kui ilusad mütsid! (A)

 
At 12:35 PM, Blogger Aet said...

Aitäh :)
Maarja, mida rohkem käsitöötegijaid, seda parem. Tore, et meid lõpuks üles leidsid :)

 

Postita kommentaar

<< Home