esmaspäev, 25. september 2006

SKS

ehk Soe Kingitus Salasõbrale. Viimasel nädalal otsustasin ennast ikka kokku võtta ja ära registreeruda. Eile oli viimane tähtaeg registreeruda ja täna sain oma salasõbra ankeedi juba kätte. Mida ma talle teen, ei ole ma veel otsustanud. Kuna tegemist on minu jaoks täiesti võõra inimesega, siis võtab natuke aega ka temaga tutvumine ehk siis tema blogi, mis tal õnneks on olemas, lugemine.

Vastuseks uudishimulikule külalisele: sügisjoped on mul hall ja pruun ja talvejoped hall ja must ehket sellised suht värvitud ja vajaksid hädasti särtsu juurde. Ja sall võiks ikka külma talve jaoks olla selline mõnus ja soe ja pehme. Sama käib kinnaste kohta. Õhtukleidis mind vaevalt kunagi kohtab :)

1 Comments:

At 11:45 AM, Anonymous Anonüümne said...

Särtsu on tõesti vaja :) (Minu joped on roosa, h.sinine, valge, punane :) ok, pikk mantel on must)
Sa teed väga ilusat käsitööd!

 

Postita kommentaar

<< Home