teisipäev, 5. september 2006

Üks valmis, kolm veel teha

Nii, nüüd on siis esimene neist neljast pooleliolnud asjast valmis. Kaks nädalat kudusin ma seda valget palmikutega kampsunit. Kampsun on mohäär/akrüüllõngast, kudusin varrastega nr 3,5. Tegemist oli tellimustööga ja kampsuniomaniku ideedega. Minu jaoks oli see elu teine raglaanlõikega asja kudumine (varem olen endale ühe suvepluusi kudunud). Palmiku muster on pärit ajakirjast Moda 5/2005. Üldjoontes olen tööga rahul, eks ühtteist oleks ikka paremini või lihtsamalt saanud teha, aga iga kogemus ju õpetab, järgmine kord tean juba paremini.
Ja nüüd edasi järgmiste poolikute kallale :)

6 Comments:

At 8:51 PM, Blogger Maret said...

Lahe kamps. Selline ilus valge. Mõnusalt naiselik.

 
At 12:05 PM, Blogger Ann said...

Meeldib! Ma olen viimasel ajal palmikutest ahvivaimustuses ja tahaks omale ka midagi taolist teha.

 
At 1:57 PM, Blogger Asja said...

Mulle kohe väga meeldib, paneks ise ka kohe sellise selga :)

 
At 1:08 PM, Anonymous Anonüümne said...

Väga ilus ja huvitav palmik. kampsuni ise ka muidugi oivaline. minagi olen paadunud palmikufänn.

 
At 8:57 AM, Blogger Aet said...

Aitäh! :)

 
At 11:28 PM, Anonymous Anonüümne said...

Mulle niiväga meeldib selle kampsi kaelus :)

 

Postita kommentaar

<< Home