laupäev, 16. september 2006

Kolm tehtud, üks veel poolik

Niisiis on ainult üks asi veel poolik ja enne, kui ma selle valmis saan, ma uusi asju ei alusta. Või no vähemalt selline plaan mul on :)
Ema kampsun on valmis. Kuna ta on kootud puuvillasegusest lõngast (ostetud second handist) ja kolmveerand-varrukatega, siis võibolla oleks õigem nimetus selle kohta pluus kui kampsun. Kuna lõng on selline säbruline, siis ega see pilt hästi välja ei tulnud ja ega ka servapitsi eriti näha ei ole (pitsi muster muidu pärit N. Epsteini raamatust "Knitting On the Edge", arbor lace, lk 81). Poole kampsuni peal olin kindel, et lõnga jääb puudu ja mõtlesin juba paaniliselt, et kust ma küll midagi sobivat juurde leian, kuid lõpuks osutus see lõng väga petlikuks ja jäi teda natuke ülegi.
Ohh, nüüd on siis ainult mu kott jäänud. Tikkimise jõudsin täna valmis, nüüd siis veel sang ja vooder ja lukk ehk siis kogu see raskem osa, aga ega mul pääsu pole, kotti on mul vaja. Mida rutem, seda parem.

2 Comments:

At 10:05 PM, Blogger Krentu said...

Ma pole küll Su ema näinud, kuid kujutan ette, et talle sobib see väga hästi.Kujutan kohe seda sellise daami seljas - elegantne ja väljapeetud. Ilus värv ka.

 
At 8:30 PM, Anonymous Anonüümne said...

Hei! Mis värvi on su sügisjoped ja -mantlid?
Ja talvised? Veel parem oleks pilt ;) Või soovid salli hoopis õhtukleidi juurde? Või hoopis kindad õhtukleidi juurde :O Uups, selle peale tulin just nüüd :D

 

Postita kommentaar

<< Home