esmaspäev, 24. juuli 2006

Päike ja äike

Taaskord siis 12 kotti teema. Seisis mul kodus üks suur rull väga peenikest väga kollast akrüüllõnga ja ei osanud mina arvata, mida ma sellega küll peale hakkan, aga kui hakkas kotiprojekt, mõtlesin kohe, et sellest saaks mingi koti. Selga sellisest lõngast midagi ei teeks, kollane ei ole kohe üldse minu värv, aga päikesekotiks sobib see ideaalselt. Kuigi Mann kuulutas augustikuu vanade võlgade likvideerimise kuuks ja oleks võinud selle kotinäitamise jätta augustiks, sain ma kotid juba valmis ja näitan nad nüüd kohe ikka ära. Algul plaanisin teha ühe koti (kuna kerisin lõnga 6-kordseks, arvasin, et läheb seda palju), aga lõnga jäi üle ja valmis teine kott. Lõnga jäi ikka natuke üle ja tegin veel kolmanda ka. Kokku sai selline tore päikeseperekond - isa, ema ja laps ;)
Alustasin kotitegu keskelt kinnissilmustega ringselt heegeldades, edasi tegin natuke sambaid ja siis läksin üle kudumisele. Nii tegin valmis kottide kaks poolt, mis lõpuks omavahel kokku kudusin. Sangad heegeldasin. Kui kotid valmis said, mõtlesin, et võibolla peaks ka voodri või pealt mingi kinnituse tegema, aga ei ole mul siiani ühtki head mõtet, milliseid või kuidas teha, ilma tunduvad paremad.

2 Comments:

At 12:38 PM, Blogger Kajakas said...

oi see «isakott» on kohe eriti-eriti kihvt. Oli seda ka väga keeruline teha?

 
At 1:08 PM, Blogger Aet said...

Ei olnud üldse keeruline teha :) Heegeldatud ringilt korjasin silmused varrastele ja kudusin edasi-tagasi, teisel real kasvatasin igast silmusest ühe juurde ja neljandal real üle ühe, nii et lõpuks oli 3x rohkem silmuseid kui alguses, edasi kudusin kasvatamata kuni kotil paras suurus. Kaks ühesugust tükki kudusin kokku nagu kampsuni õlad. Sanga heegeldasin mõlemalt poolt kohe koti külge, algul laiemalt, siis kahandasin servadest, õla pealt õmblesin sanga kokku.

 

Postita kommentaar

<< Home