esmaspäev, 24. juuli 2006

Midagi uut ja midagi vana

Alustaks siis vanemast - inspireerituna Knittyst (täpsemalt siis Messilast), otsustasin pisut täiendada oma lihtsat suvepluusi. Motiivid heegeldasin eraldi valmis ja õmblesin siis pluusile. Algul proovisin küll tikkida, aga see ei tulnud mul eriti hästi välja. Minu arvust näeb pluus nüüd palju parem välja :)



Ja uuem asi - poeg käis mulle juba üsna mitu kuud pinda ja nõudis peapaela. Ma küll püüdsin talle selgitada, et see nagu rohkem tüdrukute värk ja nii, aga ei jõudnud see talle kohale. Niisiis, eile ta selle peapaela endale sai.
Tutvustan teile oma väikest ehmatanud 80ndate aeroobikakuningat:

5 Comments:

At 11:53 AM, Blogger KK said...

Issand kui lahe pluus!
Geniaalsed ideed on ikka lihtsad ja kaunid:)

 
At 11:57 AM, Blogger Maret said...

Tõeliselt ilus pluus. Armas ja omapärane :)

Ja aeroobikamees on äge ;)

 
At 12:44 PM, Blogger Cairbre said...

Hää idee. Mul on ka üks hirmigav pluus, peabki selle kallale minema :)

 
At 1:02 PM, Blogger Aet said...

Aitäh! :)

 
At 1:20 PM, Blogger Sirliiz said...

Peapaela kohta - minu täditütre poiss nõudis ema käest ka järjekindlalt peavõru??? Ema selgitused, et seda ikka tüdrukud kannavad ei kandnud ka vilja. Nii saigi ta omale selle vidina ja kandis terve suve seda praktiliselt iga päev.Kindlalt ei teagi kust tal selline idee tekkis, eks kahtlustasime David Beckhami mõju, kuna poiss hull vutihaige ja sel ajal olid Becksil pikad juuksed ja kandis peavõru :)

Aga pluus on tõesti ilus;)

 

Postita kommentaar

<< Home