reede, 19. mai 2006

Pluus Vogue Knittingust

Viimases Vogue Knittingus (spring/summer 2006) on väga palju ilusaid pluusikesi. Kui tavaliselt leian ma mõne üksiku eseme, mida järgi tahaks teha, siis seekord on neid ikka kohe väga mitu. Aga oli üks pluus, mis jäi mulle kohe eriliselt silma, nö armastus esimesest silmapilgust :) Ja eile suutsin ma lõpuks poes ära käia ja sobiva paela ära osta, nii et nüüd on see pluus mul valmis. Ise olen tulemusega väga rahul :) Ettenähtud lillekesed jätsin külge panemata, ilma tundus parem. Soonik ja pits on puuvillase/viskoosisegustest lõngadest, põhilõngaks tavaline linane (pisut puine ta ju algul on, aga kuna ma varem ka ühe kampsuni olen sellest linasest kudunund, siis ei olnud see mulle üllatus ja mind ei sega, suvel seljas täitsa mõnus minu arust). Pilt ei ole kahjuks kõige parem, sest valgustingimused praeguse ilma juures on nagu nad on (minu pildistamisoskused pole muidugi ka ilusa ilma korral kiita :)).