pühapäev, 7. mai 2006

Clapotis valmis ja jalgpallimüts ka

Kudumise osa Clapotisest sai valmis juba nädala sees, aga ära venitasin ta alles täna. Kuigi lõpptulemus mulle täitsa meeldib, ma teist korda ei viitsiks selle kudumist vist ette võtta. Nagu juba varemgi hädaldasin, nr 3 varrastega venis see kudumine mul kohutavalt.
Teine asi, mille viimistlemisega täna lõpuks valmis sain, oli jalgpallimüts viimasest Käsitööst. Pärast pressimist ja venitamist on müts enamvähem, millegipärast tuli minu müts väga madal, ajakirjas pildil paistab ta sügavam (kahjuks pole seal modelli peas, et saaks täpsemalt võrrelda), aga samas ega suvel ju peale pealae midagi varjama peagi.

2 Comments:

At 7:12 PM, Blogger Ing. said...

Clapotist soovitatakse ka mitte venitada, hoiab rohkem torusse-vormi. Mian kudusin ühe, ja raudselt koon teise veel, peamiselt muidugi selle pärast, et esiemse kinkisin ära :)

 
At 2:12 PM, Blogger Aet said...

No esimene tegu läks mul ka aia taha :) Liiga suur tuli. Lõpuks tegin motiivid kolmerealised (ette oli vist nähtud, et 4-realised, ma praegu ei viitsi ajakirja üles otsida, et täpsustada) ja õmblesin kokku (ajakirjas olid kokku heegeldatud, ma ei tea, palju see suurust täpselt muudab). Ja mustade motiivide servi ma venitasin enne käsitsi ka, et nad nii kaussi ei hoiaks ja lõpuks kui kokku oli õmmeldud pressisin ka, natuke kummi hoiavad ikka, aga ei häiri enam :)

 

Postita kommentaar

<< Home