esmaspäev, 3. aprill 2006

Vanast uus - järjekordne kott

Niisiis kolmas kott sarjast 12 kotti (vaata siia ka).
Kes mäletab, siis kunagi aegade alguses (st minu bloginduse alguses) ostsin ma second handist ühe kampsuni, mille ma üles harutasin ja millest ma üht suurt õlarätikut püüdsin heegeldada (kusjuures alustasin seda rätikut ikka oma viis korda vähemalt :P), aga ei olnud see lõng rätikuks hea. Aega võttis, aga kohale jõudis. Nüüd sai sellest harutatud lõngast siis hoopis üks kott. Selline mõnus märss, millega poes käia. Selleks, et kootud kott väga välja ei veniks (samas, kui vaja, siis ikka natuke veniks ka), tegin ta triibulise, palmikkude vaheldumisi labase parempidise koega. Sangad kudusin palmikkoes. Ja kuna ma pärast koti valmimist ühe väikese kera lõnga veel leidsin, sai kott endale poja ka.