teisipäev, 11. aprill 2006

Tee lapsele midagi toredat!

Kullaketrajate foorumis oli juba ammu Heidi üleskutse teha lapsele midagi toredat (kas oma lapsele või võõrale lapsele - pole vahet). Minul oli juba varem plaan teha mõlemale lapsele kaisukaru ja see plaan sobis üleskutsega kenasti kokku. Esimene kaisukaru on nüüd valmis (mehe sõnul küll liiga peenike ja poja sõnul näeb välja nagu koer). Tahtsin heegeldada ühes tükis, võimalikult väheste õmblustega, mingit õpetust või lõiget ees ei olnud, sellepärast ta selline tuligi, harutada ka ei viitsinud. Kuigi mõtlesin, et lähen ostan poest korralikud silmad ka, no ei ole olnud mahti. Ja käruga ju Abakhani ei lubata, silt on ukse kõrval - ainult valgetele. Järgmise karu teen siis paksema ja karulikuma ninaga ja õigete silmadega.

5 Comments:

At 10:36 AM, Blogger Cairbre said...

Aga need silmad ja nina on ju palju toredamad kui poestostetud ja pole ka kartust et nad karu küljest lahti peaksid tulema.

 
At 1:02 PM, Blogger Terje said...

Vahva karu,heade ppikkade jalgadega kättevõtmiseks.
Kuule, aga mina ronin küll käruga sisse, kas see on mingi viimase aja silt seal? Või olen ma pime ja nahaal peale selle.

 
At 1:21 PM, Blogger Kajakas said...

minu meelest väga armas, nagu mr Beani oma kohe.
Tõeliselt tore ja stiilne

 
At 4:37 PM, Blogger Aet said...

Mina märkasin seda silti siis, kui pood asukohta vahetas. Aga nüüd vahepeal nad ju laienesid, äkki on silt nüüd ära võetud?

 
At 11:31 PM, Anonymous Anonüümne said...

See on ju ehtne Mr. Beani Teddy:-) Nii vahva.

 

Postita kommentaar

<< Home