neljapäev, 27. aprill 2006

Kevadine kübar ja kindad ka

Oi küll nüüd on laiskuse hoog peale tulnud! No kohe mitte ei viitsi blogida, kuigi arvutis istun endiselt ja käsitööd teen ikka ka vaikselt. Kuigi sellega on ka nii ja naa. Clapotis on pooleli, ikka veel. Nr 3 varrastega teen ja no nii aeglaselt läheb edasi. Vahepeal alustasin isegi totaalse suurpuhastusega kodus, et sellest tüütust kudumisest viilida :) Sest otsutasin, et ei alusta enne midagi uut, kui sall valmis. No välja arvatud siis tütrele mõeldud heegeldatud kübar ja kindad. Need olid hädavajalikud, sest üks müts oli tal pesus ja see, mis peas, oli ikka totaalselt väike ja kindad olid käes villased, aga praegu juba väljas ju soe. Aga nüüd ma rohkem midagi uut ei tee, enne kui Clapotis valmis. Vot!

EDIT: Ja näe vana pea mul juba :( Tahtsin ju Vardamoori ka tänada, et tuletas meelde, kuidas lihtlabast kinnissilmuspinda on imelihtne huvitavamaks teha!!!

5 Comments:

At 10:51 AM, Blogger Maret said...

Hästi armsad asjad ja eriti armas kandja :) Aga see on tõsi - väga lihtsate võtetega võib väga omapäraseid pindu kududa/heegeldada.

 
At 2:33 PM, Blogger Krentu said...

Ilus kübar! Mul tuleb ka kübarategu ette võtta.

 
At 5:38 PM, Blogger Unknown said...

Hirmus armas kübar! Alläär on ka väga põnev.

 
At 7:18 PM, Blogger Aet said...

Alläärega oli selline lugu, et ma lootsin, et need kaared hakkavad ilusti lokkima, aga nad ei teinud seda mitte ja kuna ma harutada ei viitsinud, siis õmblesin kaared üksteisega kattuma :)

 
At 2:41 PM, Anonymous Anonüümne said...

nii armas komplektike :)

 

Postita kommentaar

<< Home