esmaspäev, 27. märts 2006

Roosadus jätkub...

See, et ma ammu kirjutanud ei ole, ei tähenda, et ma midagi teinud pole. Lihtsalt vahepeal valminud aprillikuu kotti (sarjast 12 kotti) ei saa ma ju arusaadavatel põhjustel veel näidata (jaa jaa, püüan Kajaka ja Vardamooriga sammu pidada ja neist ette rebida - nad tavaliselt alati esimesed, kes kotte näitavad, nüüd neil konkurent ;)).
Kuna mul jäi seda roosat lõnga märtsikuukoti tegemisest üle, siis otsustasin, et pean selle kõik viimseni ära kasutama, seega tegin koti juurde natuke vidinaid - mobiilikoti (mis tegelikult vajaks ka mingit kinnitust, trukki äkki?), juukseklambri, käevõru ja käe- või jalaehte. Ja nüüd küsimus suurele ringile - mida ma nende asjadega küll peale hakkan? Minust sellise roosa kandjat ei ole, tütar ka veel liiga noor. Ootan pakkumisi ;)

2 Comments:

At 12:48 PM, Anonymous Anonüümne said...

ma jätaks kingiks või paneks müüki, kui tõesti on tunne, et ... igaljuhul komplekt on vägev. Ma tegin kunagi Susa õpetuse järgi jalakaunistused ja need olid folgi ajal täielikud hitid (õele tegin - rahvas olla käinud imetlemas ja näppimas neid).

Mobiilikotist - igasugu klõbakatega ja nööpidega kotist (eriti sellistest pehmetest) on moblat jube nüri välja nokkida. Ise teen omale järgmise pealt lahtise.

 
At 4:38 PM, Blogger Aet said...

Nende lilleliste motiivide tõttu on mobiilikott küljelt lahti, seetõttu üsna avatud ja telefon võib sealt kergesti välja kukkuda, samas eks ta rohkem selline iluasi kui praktiline on, nii et võib vist tõesti ka kinnituseta olla :)
Aitäh Heidi heade sõnade eest :)

 

Postita kommentaar

<< Home