esmaspäev, 13. märts 2006

2 uut mütsi

Nädalavahetusel sain valmis kaks uut mütsi. Ei midagi uut, selles mõttes, et olen mõlemat mütsi ka juba varem kudunud.
Esimene on automüts - see läheb ühele poisile suvemütsiks.
Teine on selline lihtne villane soonikmüts - ühele meesterahvale veel järelejäänud talveks.
Kuna märts on juba poole peal, siis on viimane aeg hakata mõtlema märtsikuukotile. Kuigi plaanisin selle koti õmmelda ja mõtegi oli/on täitsa olemas, jääb see seekord siiski teostamata. Kuna olen õmblemises alles algaja, siis ei ole mul kodus absoluutselt mitte mingisuguseid kangaid, aga mu mõtte teostamiseks läheks vaja palju erinevaid kangajupikesi. Kahjuks on mul kodus totaalne ruumipuudus, nii et uute asjade (ehk siis kangahunnikute) jaoks ei ole lihtsalt ruumi. Samas on mul kodus selgelt liiga palju lõnga, nii et püüan kottide tegemisega oma varusid vähendada nii kuis jaksan.

1 Comments:

At 4:32 PM, Blogger Maret said...

Automüts on tõeliselt lahe :)

 

Postita kommentaar

<< Home