esmaspäev, 13. veebruar 2006

Puhkus Viljandis

Järjekordne "puhkusenädal" Viljandis on taaskord läbi saanud. Aga noh, mis puhkust seal ikka nii väga, kui enamuse ajast kõik nohused-köhased on :( Paar korda saime ikka talvemõnusid ka nautida, aga enamuse ajast kopitasime toas.


Käsitööküljest oli Viljandis käimine muidugi jälle väga saagirikas :) Üks minu ema sõbranna oli oma ema käsitööajakirjade (põhiliselt Soome ajakirjad), mustrilehtede (nii eestikeelsete ajakirjade Nõukogude Naine ja Kõigile vahelt, kui ka saksakeelsed) ja lõngade kogu mulle toonud. Enamus ajakirju ja lõngad jätsin esialgu Viljandisse, sest mul tõesti ei ole neid kuskile panna. Praegu veel eriti, kus tütar järjest aktiivsemalt ringi roomab ja igale poole jõuab ja kõike näpib :) Nüüd on mul mõningaid ajakirju (eriti Käsitöö albumeid) topelt - kunagi saan neid ehk millegi mul puuduoleva vastu vahetada. Ka antikvariaadist astusin läbi ja nagu ikka, leidsin sealt mõned Käsitöö albumid, mis mul puudu olid. See täieliku kogu kokku saamine on kohe nagu kinnisideeks mul muutunud :)
Ühele ema töökaaslasele heegeldasin romantilise lilledega mütsi. Peas meenutas see sellist 30-ndate aastate mütsi, minu arust täitsa armas :), aga uus omanik arvas, et talle kahjuks selline ikka ei sobi ja tegin siis alumise serva väiksemaks ja sirgemaks. Siit moraal mütsitellijatele - kootud mütsi järgi heegeldatud müts ei tule samasugune :) Kootud kude käitub ja hoiab hoopis teisiti, kui heegelpind.
Ja selle Vogue kampsuni sain ka tegelikult valmis, vaja veel ainult viimistleda. Kui see tehtud, siis näitan pilti ka.

3 Comments:

At 3:54 PM, Blogger Krentu said...

Väga armas müts! Tekkis kohe tahtmine endale ka midagi taolist proovida. Aga mulle enamus mütse ei sobi.
Sellepärast mulle ei meeldigi tellimuse peale midagi teha (siiani olen tellimuse peale vaid õmmelnud), et kuna pidevalt omanikku ju juures pole et saaks proovida ja vajadusel midagi kohe muuta, siis pärast on nii vastik ringi teha. Kogu tegemise rõõm kaob ära nii. Üldse on tellimuse peale tegemine hoopis midagi muud, kui niisama tegemine.

 
At 1:31 AM, Blogger Krentu said...

Ma juba mitu päeva ootan seda pilti :D

 
At 1:56 PM, Blogger Aet said...

:) No vot ei ole ma saanud Abakhani minna ja paela osta (ega ma muidugi ei tea, kas seal üldse müüakse), see viimane pingutus on nii raske, kuna ma kampsuniga eriti rahul ei ole (= mulle kohe üldse ei sobi :()

 

Postita kommentaar

<< Home