reede, 3. veebruar 2006

Küünlakuu

Nii, nüüd on siis minu esimene kott sarjast 12 kotti ka valmis :) Teemaks oli seekord "Küünlakuu". Pikas võimalike tõlgenduste reas mainis keegi (vist Mann) Vabariigi aastapäeva - sealt see kott värviinspiratsiooni sai. Olen juba ammu tahtnud sellist poolringikujulist kotti heegeldada, kuid siiani polnud nagu põhjust (selge on, et mul endal pole selle kotiga kuskile minna, seega siiani ei tahtnud kotti lihtsalt tegemise pärast teha - nüüd, tänu Mannile, saab teha lihtsalt tegemise pärast :)) Sain jälle oma õmblusmasinat ka kasutada, õmblesin kotile voodri - esimest korda elus! Kui olin voodri välja lõiganud ja kokku õmmelnud, siis koti külge kinnitamisega olin ikka tükk aega täitsa jännis. Siinkohal suured tänud Jutupaunale, kes pani mind asja hoopis uues valguses nägema ja lõppkokkuvõttes ei olnudki asi nii hull, kui algul paistis. Ka sangade eest olen Jutupaunale tänu võlgu - kuskil Kullaketrajate foorumis soovitas ta kellelegi (kõlab nagu sarjast "naised saunas rääkisid", aga ma tõesti ei leidnud foorumist õiget kohta üles) erinevaid sangade tegemise võimalusi ja üks neist oli kinnissilmustega ringselt heegeldamine. Algul plaanisin kotile lukku, kuid kui kott oli kokku õmmeldud, tundus nööp parem mõte. Nööbi asendas aga hoopis seest täis topitud kootud pallike, mille kudumise õpetus on viimases Vogue Knitting´us. Ka oli mul alguses plaan kotile pärleid tikkida, kuid seekord jäi see plaan erinevatel põhjustel katki.
Üldiselt ma kotiga eriti rahule ei jää, aga eks järgmisel korral oskan seekordseid vigu vältida. Igatahes on tegemist väga toreda ettevõtmisega!!! ja järgmise koti mõte on mul juba täitsa olemas, ainult kuidas ma selle teostamisega hakkama saan, ei kujuta ette (märtsikuu teemaks on "Esimene...", mis tähendab, et tuleb õmmeldud kott, aga minu suhe õmblemisega on ju teada ;))