pühapäev, 26. veebruar 2006

Kaks poolikut kampsunit


Nädalavahetusel lootsin valmis saada mõlemad poolikud kampsunid. Kahjuks see siiski ei õnnestu. Reedel sain läbi hüpata Abakhanist, kust tahtsin osta Vogue Knittingu kampsuni jaoks paela ja "olümpiakampsuni" jaoks nööpe, kuid õiget värvi paela (see helesinine, mille ostsin, on liiga silmatorkav) ega nööpe ma sealt ei saanud. Seega lükkuvad mõlema lõplikud valmimised edasi, kuni ma Kangasse ja Nööpi jõuan.


Rohelise kampsuni muster on pärit ajakirjast Sandra Nr 02 (February 2006). Lõngaks oli tumeroheline sametlõng (ostetud second handist).


2 Comments:

At 4:22 PM, Blogger Krentu said...

Sinu VK kampsun tundub hoopis teistsugune - nupud on nagu väiksemad ja palmik ka. Sul oli vist peenem lõng, eks. See on hea, sest siis ta ikka ehk mahub mõne pealisriide alla ka sul. Mul näiteks ühe kitsama mantli alla ei mahugi. Varrukad just ei mahu, sest seal neid mummusid ju nii palju :) Selle paelaga on tegelikult see jama, et ta kipub "kurvi" peal nagu pooleks kokku minema. Peab midagi välja nuputama.
Tegelikult tahaks kohe seda Sinu seljas näha :)

 
At 4:47 PM, Blogger Aet said...

Kuigi tegin peenema lõngaga, ei usu hästi, et see millegi alla mahuks, sest nupud on ikka päris suured :) Endale ma seda selga ei pane, mulle see ei sobi, tõenäoliselt saab ema endale :)

 

Postita kommentaar

<< Home