esmaspäev, 30. jaanuar 2006

Rohkem papusid

Huvitav, kuidas ma omaarust koguaeg midagi teen ja midagi saab ikka valmis ka, aga ette näidata eriti midagi ei ole :)
Juba jupp aega tagasi sain tegelikult valmis uued papud. Ühed on kootud ja teised heegeldatud. Papude juurde pöördun ma tagasi ikka ja jälle millegipärast, kuigi oma lastel neid nagu vaja pole - poeg lihtsalt papu east juba väljas ja tütrel papud olemas, ega siis igaks päevaks uusi pole vaja ja varsti hakkab ta ju käima :P. Hea küll, tütrele võibolla ühed veel teen :) Aga jah, kui käsitöö tegemise hoog mind pärast poja sündi uue hooga haaras, siis esimesed asjad, mis ma pojale tegin, olid just papud ja nüüd olen ma neid teinud igasuguseid, küll kudunud, küll heegeldanud. Kusjuures, mulle just praegu turgatas pähe, et neid esimesi, millest kõik alguse sai, ma polegi pildistanud - parandan kohe selle vea :) Siin need on, koos kinnastega :)

Ja pilt ka rohelisest lillesallist, mis ammu valmis.

Järgnevatel päevadel tegelen "küünlakuu" kotiga, millele on vaja vooder sisse õmmelda ja valmistun kuduolümpiaks - ma ei ole veel 100 % kindel, et ametlikult osalen, aga vaatame, võibolla õnnestub. Tegelikult oleks väga väga uut kampsunit vaja :)