reede, 6. jaanuar 2006

Poja uus müts

Poja uus sallkraega müts on valmis.
Kuna hetkel on mul selline suht "loominguline kriis" - mõtted küll käivad, et peaks endale mõne kampsuni kuduma üle mitme aasta, aga konkreetset mõtet nagu veel pole, siis sel nädalavahetusel teen lõpuks tõsisemat tutvust oma õmblusmasinaga. Keegi kirjutas, et Abakhanis olla allahindlused, peaks siis vaatama minema ja endale mingeid kangaid ostma. Mul pole küll veel õrna aimugi, milliseid. Või mida ma üldse õmmelda tahaks. Äkki teeks diivanipatjadele uued katted? Need heegeldatud katted on neil ümber olnud juba ikka üle 5 aasta :O Peab mõtlema. Homseni on veel natuke aega ;)

3 Comments:

At 2:50 PM, Blogger Liia Tammes said...

alusta näiteks voodilinade komplekti tegemisega :) saad ära katsetaa äärte palistamisel kõik pisted ja ka niidi tugevuse reguleerimie saad ära hajrutada. samas on puuvillast kangast kõige parem õmmelda ka mu arust.

 
At 5:39 PM, Blogger Krentu said...

Väga ilus müts! Nii korrektne töö, nagu masinaga oleks tehtud! Kas tegu on kahekordse mütsiga või on seal vooder?
Õmblemisest niipalju, et mulle õmmelda meeldib, aga kõige hullem on õmmelda voodipesu - igav, suur, tüütu töö :) Et minul võtaks see õmblemisisu ära... aga see on jälle kuidas kellelgi.

 
At 7:14 PM, Blogger Aet said...

Müts on kahekordne jah.
Mõni lõng kohe jääb niimoodi kenasti ja see Merino Soft on just selline :)

 

Postita kommentaar

<< Home