esmaspäev, 2. jaanuar 2006

Pisikesed lillelised kingitused

Selliseid lilli - klambreid ja prosse - said siis meie pere naisliikmed selleks jõuluks. Mulle endale hakkasid nad nii meeldima, et plaanis on ka endale selliseid lillekesi teha. Selleks ajaks, kui ma nad endale lõpuks tehtud saan, on mood ammu edasi liikunud :P Alati kipub nii olema, et kui midagi on in, siis mina vaatan ja mõtlen ja vaatan ja mõtlen ja siis kui lõpuks tegema asun, siis on in juba hoopis teised asjad :( Selline flegmaatilisus või ma ei tea mis on ikka õudne! Ja iga kord ma luban endale, et järgmine kord ma haaran lennult ja teen vingeid asju siis kui nad moes on :P

3 Comments:

At 10:30 PM, Blogger Thredahlia said...

Nii toredad lillekesed. Ilmselt tobe küsimus, aga äkki oleks algajale võimalik seletada, kuidas neid tehakse või mõnda linki jagada? :)

 
At 12:21 AM, Blogger Aet said...

Ikka võin jagada :)
Kajaka blogis (http://www.blog.ee/kajakas/arhiiv/007803.php) on rooside heegeldamise õpetus ja joonis. Punaseid lilli saab teha Jutupauna blogis olnud õpetuse/joonise järgi (http://kasitoo.blogspot.com/2005/10/
lilled-ja-lngad.html)

 
At 5:21 PM, Blogger Thredahlia said...

Suured tänud viidete eest!

 

Postita kommentaar

<< Home