neljapäev, 12. jaanuar 2006

Narmastega kindad

Kullaketrajate foorumis õpetas mio narmaste kudumist (ikka kohe puust ja punaselt ehket läbi video) ja kuna mul oli just mõte teha pojale labakud, siis see õpetus kulus igati marjaks ära. Kuigi ma kartsin, et see kudumine on väga keeruline, ei olnud see seda üldse, ainult natuke nõudis harjutamist/harjumist. Tavaliselt tehakse narmad teist värvi lõngaga ja kinda paremale poolele jäävad sellest täpid, kuid mulle meeldis mõte teha kinnas ühevärviline. Erinevalt õpetusest kudusin ühe lõngaga (ühe keraga) ja tegin narmad üle ühe silmuse, kahe narmarea vahele kudusin 2 rida parempidi. Lisaks tegin teisiti selle, et kootud '"narmasilmuse" kudusin kohe läbi (algul kui proovisin, tegin läbikudumise järgmisel real, aga ma suutsin narmad lahti kiskuda ja nii tundus parem mõte nad kohe läbi kududa ja nii fikseerida - nagu Rignes Mustikas õpetas). Mina olen kinnastega väga rahul, näis kas poeg ka, kui ta nad õue kätte paneb. Kuigi eile nimetas ta neid "autokinnasteks", st et lubas nad kätte panna ainult siis, kui autoga sõitma läheme, et õues möllamiseks on need tema jaoks vist liiga viisakad :)

2 Comments:

At 12:43 PM, Anonymous Anonüümne said...

Tere
kuidas ikkagi kududa selliseid topeltnarmaid, mis lahti ei lähe?
lgp
Mare

 
At 12:48 PM, Anonymous Anonüümne said...

Tere
kuidas ikkagi kududa selliseid topeltnarmaid, mis lahti ei lähe ja mis poleks väga puised ja kõvad?
lingid on kadunud.
lgp
Mare

 

Postita kommentaar

<< Home