esmaspäev, 9. jaanuar 2006

Ja kardinast said padjakatted

Minu esimene õmblustöö päris oma õmblusmasinaga sai nüüd siis valmis - vanast kardinast said padjakatted. Ega seal muidugi põhimõtteliselt midagi keerulist ei olnud, mõned sirged õmblused, aga auto oleks sellise pedaalijõnksutamise peale igatahes välja surnud. Ma loodan, et see on harjutamise asi ja et ma selle kunagi ikka selgeks saan. Nagu autojuhtimisegi. Kuigi on siililegi selge, et niikaua kuni mina autoga ei liikle, on teedel ohutum ;)

1 Comments:

At 9:25 AM, Blogger Liia Tammes said...

:) kusjuures autojuhtimine on ka täitsa harjutamise asi tõesti. Rääkimata õmblusmasinast. Mina näiteks sõidan tallinnas juba täitsa ise autoga. Algul oli küll väga jube ja sõitsin klassikaliselt nina vastu klaasi :) Aga nüüd läheb juba ladusamalt. Isegi talvel ja libedaga olen sõitnud. Ja ma arvan, et minu puhul on sõitmine isegi ohutum kui nende teiste patskaakide puhul. Mina tean et ma võin olla teistele ohtlik ja olen seetõttu ettevaatlik

 

Postita kommentaar

<< Home