esmaspäev, 5. detsember 2005

Uuel nädalal uue hooga

Kuigi lubasin eelmisel nädalal minimaalsele dieedile jääda, ei saanud ma sellega hakkama. Kõht on pidevalt tühi, valutab õrnalt, kuid pidevalt, mõtted on koguaeg söögil :( Siiski olen palju toetust saanud ja see aitab jälle natukene edasi kannatada. Aitäh teile! Ma kardan hirmsasti, et kui peaksin alla andma, siis olen halb ema, et ei saa last rinnaga piisavalt kaua toidetud. Samas ei ole ma kunagi kellestki teisest, kes last ühel või teisel põhjusel rinnaga ei toida, halvasti mõelnud. Kas ma enda vastu olen siis karmim kui teiste vastu? Igatahes arstidele on ajad kinni pandud ja vähemalt sinnani ma pean vastu pidama!
Eile sain valmis sussi, mida poeg nüüd aknalauale saab panna ja kuhu päkapikud kingitusi saavad tuua. Kuna heegeldamine läks väga kiiresti, tegin kohe valmis ka teise sussi - tütrele. Tal seda küll sel aastal vaja ei lähe, aga siis on järgmisel aastal hea kohe võtta. Täna jätkan oma mütsi kudumist ja jõuluehete heegeldamist.
Ja väljas sajab lund. Või lörtsi. Seda on läbi akna suht võimatu hetkel kindlaks teha. Kraadiklaas näitab igatahes nulli. Tuleks juba lumi maha, oleks valgem ja ilusam ja tuju oleks ka parem. Vot.

1 Comments:

At 2:54 PM, Blogger Terje said...

Ära seda rinnapiima asja küll liiga südamesse võta,saad veel suurema stressi ja siis pole üldse midagi. Hea ema ei ole jus ee, eks võiamlikult palju tissitab vaid see, kes rõõmsa ja rahuliku lapse üles kasvatab.

 

Postita kommentaar

<< Home