reede, 9. detsember 2005

Tychus - müts mehele

Oli see vist üleeile kui püüdsin oma mütsi kududa, aga kuna peenike lõng ja vardad, siis edenes asi üsna vaevaliselt. Ja otsustasingi ette võtta hoopis mehele uue mütsi kudumise, palju jämedamate varrastega ja palju jämedamast lõngast. Tegemist siis Knittys ilmunud mustriga. Ja vot see edenes küll kiiresti. Tulemus sai selline nagu kõrvalolevalt pildilt näha. Mütsi tipp tuli natuke pussakas, aga muidu täitsa kobe. Kusjuures mulle sobib see müts rohkem kui mehele :P Kui keegi eestikeelset õpetust otsib, siis Vardakeerutajal oli tõlge kuskil esimestes postides täitsa olemas.
Eile käisin perearsti juures. Kohe kui ta oli mu kurtmise ära kuulanud, lasi ta mulle hormoonsüsti teha. Ütles küll, et kui ma selle süsti kohta loeksin, saaksin teada kui paha ja mürgine jne see on, kuid kinnitas, et ühekordne süst ei tee mu lapsele midagi halba. Ma siis uskusin. Mida need hormoonid muidu üldse paha teevad? Igatahes eile ma õhtuni üldse ei sügelenud ja see tegi olemise ikka palju paremaks. Ja kui emal on parem, siis ju lapsel ikka ka? Ma väga väga loodan, et see tütrele kuidagi ei mõjunud.

2 Comments:

At 4:21 PM, Blogger Elsa said...

Väga kobe müts! Värvid on toredad saanud :) Kui jämedast lõngast selle tegid, tundub selline "paras"...?
Ma mõtlesin ka sellise valmis teha, vennale jõuludeks ;)

 
At 4:25 PM, Blogger Aet said...

Novita Isoveli nr 5 varrastega. Hästi mõnus oli kududa küll ja kiiresti sai valmis ka :)

 

Postita kommentaar

<< Home