pühapäev, 4. detsember 2005

Talv on kohal

Talv on kätte jõudnud ja jõulud lähenevad tohutu kiirusega. Ja mul kõik vajalik alles tegemata ja palju poolikuid asju käsil. Mõne vajaliku asja jaoks sai täna Prismast natuke lõnga ka ostetud.
Tahtsin seekord kuuseehteid teha - lumehelbeid ja ingleid, mõned on valmis. Lisaks teen täna ostetud Novita Helen lõngast mõned lõngapoisid ja -tüdrukud.
Kuigi päkapikud juba käivad, ei ole pojal veel korralikku aknalauasussi, selle jaoks ostsin täna Novita Candy lõnga ja alustasin juba heegeldamist ka. Põhimõtteliselt peaks sellest midagi päkapikumütsi meenutavat tulema.
Eile pisut kauem väljas olles jõudis mulle lõpuks kohale, et ilmad on külmaks läinud ja mul müts ja labakud ikka veel tegemata, alustasin siis mütsiga ka. Loodetavasti tuleb siis seekord selline, mis mulle sobib. Ka mehe müts ootab tegemist, Novita Isoveli lõngast.
Sokikudumise tuhinas sai pojale kaks paari sokke ka kootud :) Millegipärast oli mul mälestus, et sokke on väga tüütu kududa ja edasi lähevad nad ka väga aeglaselt, õnneks mu mälu pettis mind, ei olnud nii hull ühti :)

1 Comments:

At 8:47 AM, Blogger Cairbre said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 

Postita kommentaar

<< Home