esmaspäev, 28. november 2005

Jõhvikad, jõhvikad ja natuke sokke ka

Nädalavahetusel sattusin hoogu ja sain valmis kaks paari sokke. Lisaks on hetkel varrastel ka poja sokid. Mulle hakkas see muster nii meeldima, et teen vist tütrele ja mehele ka sellised sokid :)
Kuigi vahepeal peaks ikka oma mütsi ja kinnastega ühele poole saama, talv juba käes ju.
Dieediga on pahasti kohe esimesel päeval. Kohe kui olin hommikul esimese ampsu riisiputru võtnud, sain ma aru, et ma ei suuda seda süüa. Ma lihtsalt ei suuda. Selle limiit sai täis söödud siis, kui ma poega imetades samuti dieedil pidin olema. Samuti ei taha ma enam kunagi näha popcorni, ploomikompotti, toorest porgandit, riisipalette. Peab midagi muud välja mõtlema, sest ainult jõhvikatest ju ära ei ela. Selverist soetasin täna muidu korraliku varu: jõhvika toormoos, jõhvikamahl, kuivatatud jõhvikad, jõhvikad tuhksuhkrus.
Pean vist rohkem väljas jalutama või kuduma, siis on vähem aega söögi peale mõelda. Ohh.

10 Comments:

At 12:02 PM, Blogger Liia Tammes said...

aga kas kartul ei kõlba süüa? ja siis on selline asi olemas nagu cus-cus. Ma ei tea kas seal on nisu sees või mitte aga on selline teravilja makaroni toote moodi asi. ja siis soovitan ma mett ka :) imetavale emale pidavat targa raamatu järgi sobima ja mesi ei tekita allergiat. Allergiat tekitab mesilasmürk. Kui tahad võin homme kuduma raamatu kaasa võtta mee kohta

 
At 12:16 PM, Blogger Aet said...

Kartul võib ja võib mitte olla allergiat tekitav, pojal oli kartul üks suurimaid alguses. Seega olen nüüd sellega ettevaatlik. Kuskus on minu teada nisuga seotud. Ja meele olen ma ise allergiline :)Oluline on praegu just see, et püüaks mingi ajaga tütre naha korda saada, et saaks ükshaaval asju katsetada.

 
At 12:56 PM, Blogger Aet said...

Oi Heidi, maapirnist, kabatðokist ja baklazaanist pole ma mitte kuulnudki, veel vähem oskaks ma nendega midagi peale hakata. Pole ma kahjuks suurem asi kokk ja toidu suhtes olen üsna pirtsakas, uusi asju eriti ei proovi. Eks see vähendab valikut kõvasti.

 
At 1:01 PM, Blogger Liia Tammes said...

kabatsokki ja maapirin kiidan küll. Maapirni sai Balti jaama turult 10 eeku kilo. näeb selline haraline välja aga päris hea maitsega on. Natuke meenutab pähklit. Kabatsokki saab teha ka mitmeti. NÄiteks pannil praadida ja siis kurgi kapsa hapukoore salatiga süüa. peale veel pipart tilli ja lihaüldmaitseainet. VÕi siis teed kabatsoki laevukesi hakliha ja juustuga.

 
At 3:29 PM, Blogger Sots said...

Nu minagi olen selle läbi teinud ja kilosid kadus 10 ligi;)
Põhimõtteliselt võiks ju sulle sobida ka tatar, liha, kurk, punane sõstar, karusmarjad, mustikas, pohl.
Loodan, et oled konsulteerinud mõne allergoloogi või vähemalt lastearstiga. Et oleks ikka mingi kindel dieet ja raviplaan. Kuna sul on pojaga kogemus olemas, siis sa arvatavasti tead, et ka mistahes dieediga ei pruugi sa lapse nahka korda saada. Põhjus ei pruugi olla toidus. Võibolla oleks abiks ka nahatorketestid.

 
At 5:53 PM, Blogger Koduhaldjas said...

Kel kukrus rohkem sääste käivad tänepäeval dr. Levini juures testi tegemas. Mis iganes tervisemurega.
Analüüsidel kasutatakse sinu verd ja reaktsiooni uuritakse saja erineva toitainega. Tulemus võibolla päris jahmatav.

 
At 9:33 AM, Blogger Cairbre said...

Mesi tekitab allergiat. Mees on õietolmu ja vähemalt mina oskan kevaditi mee kätte ära lämbuda :)

Aga jah, mine ikka arstile kui sa veel pole käinud.

 
At 10:47 AM, Blogger Liia Tammes said...

hm mina ei tea, mul on mingi tark raamat mis väidab, et mesi ei tekita allergiat, Mees ikka tavaliselt seda mesilasmürki ja õietolmu nii palju ei ole. st on mikroskoopilises koguses ja kui sul tõesti väga hüper tundlikust pole siis ei tee mesi midagi. Allergiline ollakse jah tavaliselt ikka selle mesilasmürgi ja õietolmu peale. Aga näiteks minu mees, kes ka iga suvi isegi linnas heinanohus on sööb mett suure mõnuga ja suure lusikaga ;) Muuseas poestostetud meed ei pruugi olla kvaliteetsed. Ja lisaks ei pidavat inimestele sobima mujalt toodud meed. Teised taimed teised toimeained.

 
At 1:19 PM, Blogger Sots said...

Ja lisaks muule heale on raamatus Allergia & toit paljud häid retsepte allergikutele

 
At 12:39 PM, Blogger Cairbre said...

Njah, minu mesi on ostetud tuttavalt mesinikult Lahemaalt ja muul ajal ma ei reageerigi sellele aga kevaditi heinanohu ajal mett maitstes läheb kurk küll umbe. Aga tundlikkus on muidugi igal ühel erinev ja selgub tavaliselt katse-eksitus meetodil :)

 

Postita kommentaar

<< Home