teisipäev, 11. oktoober 2005

Pildistasin jälle natuke

Paar kuud tagasi juhtusin Abakhani müügiletti uurima ja leidsin sealt kõrvarõngaste ning kaelakeede meisterdamiseks vajalikke vidinaid. Mõtlesin, et prooviks ehteid heegeldada. Lisaks kasutasin ka väikseid puurõngaid. Tulemused said linasest lõngast siis sellised:

Eile sain valmis tütrele villasest lõngast kootud papud ja kindad. Kui nüüd veel kombekale luku viitsiks ette õmmelda, oleks väiksemal lapsel sügisriided olemas.


Õhtul Mustikas (kudujate igateisipäevane kokkusaamine kell 18!) heegeldan endale mütsi. Uues ajakirjas (venekeelne Mod) on päris toredaid mütse ja ühe neist otsustasin endale teha. Kahjuks ei tähenda see, et müts mulle meeldib, veel seda, et see müts mulle ka sobib. Miks küll ei ole ma nagu mu poeg, kellele sobivad absoluutselt kõik mütsid, mis ma talle pähe olen proovinud. Endale muudkui teen ja teen, aga no ei sobi mulle ükski :(

2 Comments:

At 8:32 AM, Blogger Terje said...

Osa inimesi kohe on sellised, kellele ükski müts ei sobi. Mina pole ka ühtegi leidnud. Kuigi teha on neid mõnus. Varem ajasin prillised kandmise süüks, nüüd pole enam prille ka, aga mütsid ikkagi ei sobi:))

 
At 3:34 PM, Blogger Ann said...

Papud on maru vahvad, ise võtan ka hoogu et tegema hakata, kuid pole veel jõunud.

 

Postita kommentaar

<< Home