reede, 21. oktoober 2005

Meie peres on doktor :)

Tänase päeva kõige tähtsam sündmus on loomulikult see, et mu kallis abikaasa saab ametlikult doktoriks ;) Imelik süsteem - kevadel kaitsmine ja paber siis alles nüüd. Aga noh, hea, et ikka antakse lõpuks :)
Kui ilm ilus (no selles mõttes ilus, et ei saja hirmsasti), siis õhtul võtame terve perega ette reisi vanavanemate juurde Viljandisse (tütrele on see esimeseks käiguks sinna), kui ilm väga kole, siis lükkub minek homsele. Naljakas, kuidas aeg (või mina) on muutunud võrreldes sellega, kui poeg nii väike oli (ja see oli ju ainult 3 aastat tagasi). Siis pakkisin ma pool elamist lapsele kaasa, igaks elujuhtumiks, et äkki läheb tarvis; nüüd võtan asju kaasa nii vähe kui võimalik ja näe ikka saame hakkama :)
Eile siis lõpuks sain hakkama ka tütre kombekale luku õmblemisega. Pildilt on näha, et ülemine ots ikka viltu, aga no mina igatahes paremini õmmelda ei oska :( Ja rohkem ei kavatse ma seda üles ka harutada :)

Natuke olen jõudnud heegeldada ka seda CroshayQueeni blogist leitud õlarätikut. Heegeldan rätiku sellest lõngast, mille kaltsukast kampsuni kujul ostsin, heegelnõelaga nr 5. Heegeldades tõmbab lõng kuidagi krimpsu, ei tea kas ja kuidas peaks seda rätikut pärast venitama või pingutama, et kena jääks?

Nädalavahetusega pean valmis tegema Madise mütsi ja sallkrae (pean nad tegema siis umbes-täpselt sellised nagu Kajakas IseTegijast leitud Sibulaplixi õpetuse järgi tegi).

4 Comments:

At 10:45 AM, Blogger Liia Tammes said...

väga nunnu tüdruk vaga vahvas kombekas on. Kas räti lõng on see mis kaltsukast ostsid?

 
At 11:18 AM, Blogger Terje said...

Ma ka alati vaevlen lukkude õmblemisegga, selgeks ei saa, kus see nõks on. Lahe karvane kombekas, sinna nööbid ei sobikski üldse

 
At 11:41 AM, Blogger Aet said...

Kaltsukast ostetud lõng jah rätikul, selline triibuline pael.
Algul olid mul kombekaga suured plaanid, et saaks mõlematpidi kanda (et siis kas narmad sees või narmad väljas), aga ei suutnudki ma välja mõelda, kuidas siis kinnitust eest teha ja lõpuks otsustasin siis luku kasuks. Oleks veel kaua kahelnud, oleks kombekas väikseks jäänud :)

 
At 2:05 PM, Blogger Elsa said...

Tore särtsakas kombe on!
Selle rätiku osas mulle tundub, et ta hrisontaalsuunas võiks silmuseid rohkem olla. Et nagu pole väga võrdkülgsed kolmnurgad ;)
Ise hakkasin ka seda rätikut tegema, aga kuidagi on tarvilikumad asjad vahele tulnud ja tuhin hakkab ka sedasi jahtuma :P

 

Postita kommentaar

<< Home