neljapäev, 13. oktoober 2005

Ilus hommik

Nonii, ongi hommikune poetiir tehtud ja hulk raha raisatud ning kuniks tütreke magab, saab internetis kolada ja blogi täiendada :) Kõigepealt ei saa täiesti käsitööväliselt mainimata jätta, et avastasin Prismast Venemaal toodetud limonaadi Tarhun, mida ma kohe pidin maitsta saama. Ja maitses hea (Y), mitte nagu see lurr, mida Eestis tehakse.

Teine tähtis ost, mille tegin, oli siis lõpuks see ruutude raamat. Käisin läbi kõik ülejäänud Mustamäe raamatuid müüvad poed, enne kui Prismasse otsustasin vaadata. Millegipärast olin kindel, et just seal seda kindlasti pole, aga võta näpust - oli küll. Ja just ainult seal. Igastahes siis ära tõin :)

Kui vähegi saan, siis püüan täna jälle oma poolikut mütsi edasi heegeldada. Loodetavasti saan ikka selle nädala lõpuks valmis. Neid nuppe on päris tüütu heegeldada, peab ütlema, väga aeglaselt edeneb. Aga kuna see müts mulle ikka väga meeldib, siis ega muud üle ei jää kui edasi teha :)


Tütre kombeka lukk on endiselt pooleldi õmblemata (pool sain õmmeldud, aga kui teist poolt õmblema hakkasin, kiskus see kõik viltu ja siis ma sain pahaseks ja jätsin asja sinnapaika, no mulle kohe ei meeldi see õmblemine, sest ma ei saa sellega hakkama ja õmblusmasinat mul ka ei ole, et laseks muudkui siuh ja sirr). Ja tegelikult on hommikuti juba ikka nii külm, et peaks pojale ka uue villase mütsi tegema ja varsti tal juba labakuid ka vaja. Ohh, kust see aeg küll võetakse :O

4 Comments:

At 11:43 AM, Blogger Liia Tammes said...

Kusjuures see Tarhun on täpselt sama maitsega mis Tsehhis baarides vaadist müüdav Coffola. Ja see oli ka jube hea asi. Muidugi kõik vaadist asjad on paremad kui pudelist :)

 
At 10:39 AM, Blogger oravake said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
At 10:41 AM, Blogger oravake said...

Okei, Uuele katsele. :)

Müts on tõesti ilus. Ma küll ei armasta eriti mütse kanda, aga kõvade miinuste korral ei saa minagi ilma läbi - kui ei taha riskida kõrvadest loobumise ja muidu haigeks jäämisega. Seda et. Kust muster pärit, kui saladus ei ole?

 
At 10:55 AM, Blogger Aet said...

Ei ole saladus :) Venekeelsest ajakirjast Mod (1000+4 idei šapotski), selle ajakirja pilt on ühes mu varasematest postitustest.

 

Postita kommentaar

<< Home