esmaspäev, 24. november 2008

Kindakirjaga müts

Kohe, kui ma Muhvi kootud mütsi nägin, teadsin, et ma tahan ka sellise kududa. Polnudki ammu sellist korralikku kahevärvilist kirja kudunud. Kuna mehel talvemütsi veel polnud, siis talle ma selle teha tahtsin. Võtsin riiulist Eesti kindakirjad ja valisin meeldiva mustri välja. Kuna mehe peaümbermõõt 60 cm, siis oli selge, et kahe kinda jagu silmuseid jääb väheks, niisiis tegin 2,5 kinda jagu silmuseid. Päris tervet kindamustrit ei õnnestunud mul kududa, muidu oleks müts liiga sügav tulnud. Et ikka oma kiiks ka asjal juures oleks, alustasin mütsi kudumist tipust.
Lõng: Novita Nalle ja Wool.
Vardad: nr 3.
Ise olin tulemusega väga rahul, aga teate, mis mees selle mütsi kohta ütles? Solvas täiega. Et see nagu Viru tänavalt ostetud ja kirtsutas nina. Kujutate ette?

Sildid:

7 Comments:

At 12:54 PM, Blogger Helen said...

Väga vahva müts, eriti see idee.
Aga mehe suhtumine on suht tüüpiline - meil peavad ka kõik mütsid olema mustad, ilma mustrita, äärmisel juhul võib hall ka olla :)

 
At 9:09 PM, Blogger Mari-Liis said...

Nii ilus müts!

 
At 10:04 PM, Blogger Muhv said...

No ütle neid mehi :( Nii ilus müts, värvid on ka väga meeldivad ja tema ütleb nii. Ma plaanin oma mehele ka Õige Eesti Mehe mütsi teha ja ilmselt pean ka solvanguks valmis olema, sestta ei kanna eriti üldse mütsi, ammugi siis sellist kindakirjalist.
Aga ülalt alustamise mõte on kaval, ei pea ette arvestama, kuidas muster ära mahub ;)

 
At 11:39 PM, Blogger Krentu said...

Nii ilus! See kindast-müts idee on tõesti nutikas!

 
At 11:31 AM, Blogger Aet said...

Aitäh :)
Peab siiski ütlema, et mees käib selle mütsiga. On see nüüd sellest, et ma ikka väga solvunud nägu tegin või sellest, et ega tal ju muud mütsi pole ja väljas külm :)
Just Muhv, mina olen nii laisk, et mingeid arvutusi/mõõtmisi eriti ei viitsi teha, ülevalt alla kududes tuli lihtsalt sobivas kohas lõpetada :)

 
At 7:51 AM, Blogger Unknown said...

Mulle hirmsasti meeldib! Hästi ilus ja idee on ka väga nutikas.
Aga need mehed - no mida nemad ka sellistest asjadest teavad :P

 
At 10:08 PM, Anonymous Anonüümne said...

Väga mõnus müts! Just otsin midagi sarnast. Kuidas sa need kahandused tegid, kui saladus pole?

 

Postita kommentaar

<< Home