kolmapäev, 12. aprill 2006

Kirjud lõngad

Kuigi olen püüdnud uusi lõngu mitte osta, juhtus nii, et eelmisel nädalal olin ma millegipärast pahas tujus ja kui mul on paha tuju (ja kui ma siis juhtun poes olema), siis kipun ma raha raiskama. Ja seekord raiskasin siis lõnga peale (kuigi jah, ega see ju tegelikult päris raiskamine pole, eksju?) ja ostsin esimest korda kirjut lõnga - Nalle Colori. Sattusin hoogu ja kudusin 4 paari sokke. Ühed endale, ühed pojale, ühed tütrele ja ühed tütre suuruses sokid on veel üle ka (teise paari väikseid sokke kudusin selleks, et kogu lõng ära kasutada). Päris vahvad sokid tulid minu meelest ja tore oli kududa sellisest kirjust lõngast.
Kuna pojale kevade puhul uut mütsi vaja oli, siis ostsin ühe toki kirjut lõnga veel, sedakorda 7 Veljestä Moni Raita sinist. Sellest sai siis müts, mille Rapla padjaklubi ajal valmis sain. Nüüd siis näitan pilti :) Ja et lõnga on kõvasti üle ja pojal eelmised sõrmikud väikesed, teen sellest vist ühed sõrmikud ka talle.

5 Comments:

At 11:10 AM, Blogger Kajakas said...

jeesus kui tubli, selline virn sokke :)

väga ilusad ka, see lõng täitsa kohe sobib sokile

 
At 11:22 AM, Blogger Maret said...

Mulle ka need sokid meeldivad. Mõnusat värvi ja vahvalt kirjud.

 
At 12:56 PM, Blogger Terje said...

See sinine on minu lemmiklõng ka, see moillest müts siis. Ja müts praaegu pooleli :)

 
At 12:45 PM, Anonymous Anonüümne said...

Mnjah. Ma tundsin kunagi kah ühte Aet-i, kes elas mustakal- seal 9 kordse kõrval kus Heli Lääts elas. Maja ees oli veel selline püramiidi kujuline majake (mille venelased lõpuks "mängu käigus" ära lammutasid). Sellel Aetil olid väga pikad juuksed (ta oli siis u 7 aastat vana)ja nii piinlik kui see ei olegi siis me mängisime tema pool arsti. Kogu lugu toimus umbes aastal 1978.

 
At 3:12 PM, Blogger Aet said...

Aastal 1978 olin ma 3-aastane ja elasin Viljandis :)

 

Postita kommentaar

<< Home